Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji w Sklep — Doskonale Niedoskonali


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespo
ndencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AGATA LIMANÓWKA PERFECT DIAMONDS SP. Z O. O.
STEFANA OKRZEI 66

55-080 Kąty Wrocławskie

Zwrot towaru w Sklep — Doskonale Niedoskonali


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwr
ócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

AGATA LIMANÓWKA PERFECT DIAMONDS SP. Z O. O.
STEFANA OKRZEI 66

55-080 Kąty Wrocławskie

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl